Svar till frågestunden

-Hur länge har du bloggat?

Carina:Vet inte riktigt.

-Vilka blogger läser du?

Carina: Jag läser fokis och min syrras och hennes kompisars.


-Varför började du blogga?

Carina: Vet inte ville bara prova om det var kul.

 

-Vad gör du på fritiden?

Carina:Jag spealr data eller är med min bästis.


-Något husdjur?

Carina:Min syrra har en fågel men det räknas inte eller?


-Vad har du för framtidsplaner?

Carina: Umm.... ingen aning


-Favorit affär?

Carina: Kanske H&M


-Favorit blogg

Carina: Min systers och hennes kompis lisa och foki.


Min syrras blogg är : www.msvikkyy.blogg.se och hennes kompis www.lisiis.blogg.se hennes andra kompis www.eemmajosefiin.blogg.se



Carina <333





Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Tack de samma!:)

2010-09-28 @ 22:35:15
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 22:21:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0